Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Aplikacja mobilna, urządzenia zaufane

Witam.

Mój problem polega na ustawieniu wielu urządzeń zaufanych. W momencie zalogowanie sie na innym urządzeniu, to z poprzednie zostaje usunięte z tej listy. Wtedy chcąc się zalogować musze znów podawać nazwę użytkownika, nuumer PESEL i kod autoryzacji. Jestem początkującem użytkownikiem bankowości mobilnej i nie wiem czy tak powinno być, ale wydaje mi się że skoro jest w zaufanych to na obu urządzeniach powinno działać bez potrzeby weryfikacji danych.

Odpowiedz
0 Lajków
duszek2804
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-12-2016
Wiadomość 9 z 32 (30 030 wyświetleń)

Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Od ponad roku mam zarejestrowane w systemie banku zaufane urządzenie mobilne do korzystania z aplikacji mobilnej. Od jakiegoś czasu (kilkanaście dni) mam zablokowany dostęp do aplikacji mobilnej ING (tryb podglądu) gdyż po zalogowaniu aplikacja żąda dodania zaufanego urządzenia mobilnego, które już od dawna figuruje w systemie.

 

Proszę o wyjaśnienie dlaczego pojawiają się takie błędy ?

 

Czy przypadkiem nie ma to związku z wprowadzeniem Mojego ING ?

 

Odpowiedz
0 Lajków
sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
61
27
29-11-2015
Wiadomość 1 z 32 (31 404 wyświetleń)

Re.: Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Nie mieliśmy wcześniej zgłoszeń na ten temat. Spróbuj dodać urządzenie ponownie do zaufanych. Ewentualnie usuń urządzenie widocznie w usłudze ING BankOnLine i wówczas dodaj w aplikacji mobilnej na nowo urządzenie do zaufanych.

-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 32 (31 383 wyświetleń)

Re.: Dodawanie zaufanego urządzenia mobilnego

Taka sytuacja pojawia się czasami po aktualizacji aplikacji - trzeba dodawać ponownie do zaufanych.
Odpowiedz
0 Lajków
franeloo