Odpowiedz

Aplikacja mobilna to jakaś kpina

Aplikacja mobilna to jakaś kpina:

  1. Często podczas włączania mam biały ekran z wirującym kółkiem i nic, mogę czekać 1,2,3 min
  2. Chciałem aktywować "Mastercard w telefonie"" i znowu dostaję wirujące kółko i "Funkcja niedostępna". 
  3. Nie jestem w stanie tego zgłosić, ponieważ gdy próbuję wejść w wiadomości dostaję "Nie udało się pobrać danych", dzieje się to zarówno na WiFi jak i danych.
  4. Responsywność i płynność działania jest zdecydowanie poniżej średniej.

Aplikacja przeinstalowana, cache wyczyszczone, aktualizacje zainstalowane, moduł NFC włączony, telefon OnePlus 6.

 

Jest to chyba najgorsza aplikacja jaką mam w tym momencie zainstalowaną, niestety nie ma alternatywy.

alek26
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
7
25-06-2018
Wiadomość 1 z 23 (132 013 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna to jakaś kpina

A może coś jest z telefonem, bo nie zawsze jest to wina aplikacji.
Odpowiedz
0 Lajków
Tomek1980
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
16
0
06-09-2017
Wiadomość 2 z 23 (131 998 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna to jakaś kpina

To było moje pierwsze przypuszczenie, ale podobne problemy miałem na one plus 3, Huawei 9 i teraz na one plus 6
Odpowiedz
0 Lajków
alek26
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
7
25-06-2018
Wiadomość 3 z 23 (131 858 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna to jakaś kpina

Popieram.masakra...nawet wylogowac sie nie da...tylko bialy ekran
kam
kam
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
3
01-07-2018
Wiadomość 4 z 23 (131 803 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja mobilna to jakaś kpina

[ Edytowane ]

@alek26 Sprawdź, czy masz aktualną wersję aplikacji. Jeżeli nie, pobierz ją i daj znać czy problem dalej u Ciebie występuje.

@kam Proszę, również sprawdź wersję aplikacji. Jeżeli masz aktualną - pozamykaj aplikacje, które mogą działać w tle i usuń dane spod aplikacji w ustawieniach telefonu.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 5 z 23 (131 710 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja mobilna to jakaś kpina

Jestem tego samego zdania, że aplikacja jest do bani.  :/  Po pobraniu i zainstalowaniu aplikacji na Microsoft Lumia 950 z systemem Windows 10 Mobile aplikacja wyświetla się na cały ekran jakby była powiększona (litery, cyfry wszystko powiększone do rozmiarów megawielkich i przesuwają się to w jedną to w drugą stronę ),  górny pasek z napisem ING ( też rozmiarów mega )skacze po całym ekranie, co przeszkadza niemiłosiernie przy przeciąganiu strony w dół lub w górę, a aby się wylogować to też trzeba mieć refleks bo tak samo napis wyloguj skacze po ekranie. :/  Cała  stronka tak zrobiona, że napisy nachodzą na siebie, lub dosłownie w połowie ich nie widać są jakby ucięte w 1/3 na dole i nie idzie odczytać co pisze, nie wspomnę już, że aby zrobić przelew, czy cokolwiek to trzeba się namęczyć by strona stała w miejscu. :/  Aplikację chyba ze dwa razy odinstalowywałam i na nowo instalowałam i jest tak samo. :/ Ze starą aplikacją nie miałam żadnych problemów, była czytelna i wszystko było na miejscu.

KasiaC
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
02-07-2018
Wiadomość 6 z 23 (131 698 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja mobilna to jakaś kpina

[ Edytowane ]
@PatrycjaT
Z mojego pierwszego postu:
"Aplikacja przeinstalowana, cache wyczyszczone, aktualizacje zainstalowane, moduł NFC włączony"
Odpowiedz
0 Lajków
alek26
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
7
25-06-2018
Wiadomość 7 z 23 (131 694 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja mobilna to jakaś kpina

@alek26 sprawdziliśmy działanie kart w telefonie na wspomnianym przez Ciebie modelu. Powinny działać prawidłowo. U Ciebie jest inaczej, dlatego prosimy skontaktuj się z nami przez wiadomość w Moim ING lub czat po zalogowaniu (na dole strony). Przyjmiemy od Ciebie zgłoszenie błędu i bliżej przyjrzymy się Twojej sprawie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 8 z 23 (131 646 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja mobilna to jakaś kpina

@KasiaC - zmniejsz w ustawieniach telefonu rozmiar czcionki do minimum. Ten problem nie powinien się pojawiać. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 9 z 23 (131 610 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna to jakaś kpina

[ Edytowane ]

Mnie bardziej irytuje to, że poprzednia aplikacja była na 5+ . Dałem jej maksymalną ilość gwiazdek, z opisem, że to wzorowa aplikacja. Działała błyskawicznie i bez najmniejszych zacięć. Teraz zostałem właściwie zmuszony do zainstalowania tego nowego badziewia. Nowa edycja to faktycznie czysta kpina. Działa wolno, jeśli w ogóle działa. Brak ergonomii. Przycisk logowania ukryty na samej górze w rogu. przy 6-cio calowym telefonie trzeba wziąć go w dwie ręce żeby to kliknąć. Ogólnie jeden wielki chaos. Kiedyś przelew do kogoś z listy w  "historii" trwał 20 sekund. Teraz (do diabła) kilka minut i kilkanaście przekleństw. Jeśli to jest postęp i rozwój według ING, to ja raczej rezygnuję z tego banku. Miara się przebrała. To już któryś raz z kolei, kiedy w ogóle nie liczą się z opinią użytkowników, tylko idą w zaparte, że to rozwój i "wszyscy tego chcieli". Odpowiedzi na krytykę pod aplikacją w sklepie Play to już szczyt wszystkiego. Nie dość, że zdawkowe to jeszcze wklejane z szablonu. Gołym okiem widać, że większość ludzi po tej "cudownej" zmianie wystawia negatywną ocenę na jedną gwiazdkę, bo mniej nie można. Od razu widać, że nikt tego "rozwoju" nie kontroluje. Gdzie są managerowie i szefostwo? W innym przypadku autor takiego oprogramowania dawno szukałby innej pracy w branży nie związanej z IT. A tu proszę - "rozwój" , pięć kroków w tył i pewnie jeszcze premia z pochwałą wzrokową. Ręce opadają i nie tylko. Żegnaj ING. Bez odbioru.

danielo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
04-07-2018
Wiadomość 10 z 23 (131 563 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy