01-08-2018 11:50
Ostatecznie zrezygnowany postanowiłem założyć konto u konkurencji w celu korzystania z działającej aplikacji mobilnej, to co ING wyprawia ze swoją aplikacją mobilną jest dla mnie zupełnie niezrozumiałe.
Z każdą kolejną zmianą jest więcej błędów a aplikacja działa jeszcze wolniej i niestabilnie, zarówno na Androidzie jak i na iOS.
Druga sprawa - na swoim głównym telefonie używam Androida bez Google Apps, co do tej pory nie było problemem. Niestety od wersji 2.8.1 nie jestem już w stanie nawet uruchomić Waszej aplikacji.
Kończę spłacać kredyt w ING i naprawdę chciałem mieć wszystkie usługi bankowe w jednym miejscu, ale nic za wszelką cenę.
Byłoby super gdyby deweloperzy mobilnej aplikacji ING przed wypuszczeniem kolejnej "jeszcze lepszej" wersji poczytali opinie ludzi tu i w sklepie mobilnym. Wydaje mi się, że priorytetem powinna być zgodność z jak największą ilością urządzeń oraz zapewnienie stabilnej wersji z podstawową funkcjonalnością. Idąc w obecnym kierunku odpychacie od siebie kolejnych klientów.
Pozdrawiam,
Piotr
26-11-2018 20:25
Jakieś 2 tygodnie temu coś mnie podkusiło i spróbowałem zainstalować aktualną wersję aplikacji. Jakież było moje zdziwienie, wszystko działa jakby nigdy nic! Oczywiście nie mam push notifications (wymagających Google Apps, których nie chcę w swoim telefonie), ale wszystkie funkcjonalności, na których mi zależało działają bez zarzutu. Nie wiem czy to przypadek, czy ktoś rzeczywiście czyta te wiadomości, ale to naprawdę miła niespodzianka
27-11-2018 22:26
Cieszę się, że przekonałeś się do naszej aplikacji.
Wszystkie wiadomości analizujemy na bieżąco, a Wasze sugestie przekazujemy do odpowiednich zespołów
Zachęcam do aktywnego bankowania
03-12-2018 14:56
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024